Wednesday, November 9, 2011

SEKOLAH...

assalamualaikum..

selamat petang.. hari ini saya nak citer pasal program sepanjang minggu terakhir sekolah.. semalam ada hari kemuncak koko.. mula2 bosan sangat pastu tiba2 bahriah datang dia cakap cikgu cari dua orang untuk tolong susun hadiah.. sebab dah tak ade yang nak, saya dengan shazieka pun pergi la.. masa kat depan tu takut sangat.. padahal bukan buat apa pun cuma susun hadiah je kot.. dah lepas habis hari kemuncak koko.. masuk la dewan makan baru.. mula2 sajer tengok wanie dengan arifa buat ice blended.. pastu tiba2 asistant diorang cabut saya pun tolong la.. masa tu jeles sangat tengok orang minum air tu.. kalau ikutkan nak jer minum.. tpi bila fikir balik kalau minum ice blended tu bila pulak nak baik batuk ni..


ni saya nak citer pasal hari ni punya citer pulak..
pagi tadi ade jamuan akhir tahun untuk kelas.. saya bawak la kek.. sajer nak bagi kek tu nampak hebat pakai la beg kertas secret recipes.. pastu ramai yang percaya yang kek tu saya beli dekat secret recipes.. padahal kek coklat yang ibu saya buat je.. jangan berangan la kalau nak suruh saya beli, pokai la kalau nak beli.. selain kek ade la nasi tomato tempah dengan mak aisyah yang.. nasi dia punya la banyak pastu ayam dia punya la besar.. memang penat la nak habiskan.. alhamdulillah jamuan berjalan dengan lancar walaupun matun, aina dan nayli tak ade..

sekianlah coretan saya pada hari ini..
assalamualiakum..

No comments:

Post a Comment